Sadno drevje je v fazi polnega cvetenja. V toplejših predelih Slovenije plodiči že sramežljivo kukajo izza vej in se nastavljajo soncu. Prvega maja se je začela izvajati tretja faza nacionalne kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sadja in se bo zaključila 15. junija. Kampanja poteka pod sloganom »Najboljše imamo doma« in je zasnovana v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja pod okriljem Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Namenjena je splošni promociji sadja in promociji sadja ter izdelkov iz sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. Znak potrošniku zagotavlja nakup sadja, pridelanega in predelanega v Sloveniji v skladu s standardi iz Specifikacije, ki je potrjena s strani Evropske komisije. Aktivnosti kampanje se bodo izvajale vse do konca leta 2021.

 

Promocijski videospot (splošni): https://www.youtube.com/watch?v=JGtimgaQMSA

Promocijski videospot (pomlad): https://www.youtube.com/watch?v=QnN02lAcLv0

 

Več informacij, koristnih nasvetov in okusnih receptov iz sadja poiščite na: